Saturday, April 08, 2006

ساعت

از پيروز امه ساعت ر جلو بكشينه اينجه.بشنوسسمه كه احمدي نژاد نشته كه ساعت ر جلو بورن ايران دله. همه دنيا هر ور كه شونه اما وشونه برعكس شومي كه خله از موقها بظرر اما هم تمام بونه. خدا امه آخرو عاقبت ر خير هكنه.

1 comment:

Anonymous said...

سلام دوست عزیز
من ماهان مدیر وبسایت www.gilak.tk هستم. این وبسایت به تازگی ایجاد شده و اگر به اون سری بزنید متوجه میشید که در اون به زبان گلکی مطلب نوشته میشه. من بعد از اینکه وبلاگ شما رو دیدم متوجه شدم که شما هم گلک هستین بنابراین ترقیب شدم که این پیام رو برای شما بفرستم. این وبسایت که آدرسش رو برای شما نوشتم طوریه که کاربرایی که توش ثبت نام کردن میتونن با کلیک بر روی "موضوع جدید" مطلب بفرستن و اصلاً برای این طراحی شده که هر مراجعه کننده ای مطلبش رو در سایت قرار بده و این مطلب رو دیگران مشاهده میکنن و مثل همینجا که نظرات رو میگذارن اونجا هم در زیر هر مطلب با کلیک بر روی "ارسال جواب" میتونن تو اون بحث شرکت کنن. البته اگه از سایت استفاده کنید کم کم متوجه امکانات بی نظیر وبسایت میشید. اما حالا چرا زبان وبسایت رو گلکی انتخاب کردم دلیلش اینه که از تحلیل رفتن این زبان دوست داشتنی جلوگیری بشه و تو اینترنت هم دوستان گلک زبان بتونن خودشون رو مطرح کنن و از دریچه هویت خودشون به تعامل با هم بپردازن. ما در واقع میخوایم یه سیستمی ایجاد کنیم که کلیه کسایی که گلک هستن رو مورد حمایت خودمون قرار بدیم. مطمئن باشید که از فعالیت در این وبسایت ضرر نمیکنید. به هر حال این بی تفاوتی نسبت به هویتمون که بین ما گلکها دیگه جا افتاده و از دیگر بخشهای جامعه ایران داره ما رو عقب میندازه یه روز کار دستمون میده. البته فکر نکنید که مبارزه ای در کاره، نه، فقط باید برگردیم به همون فرهنگ زیبای شمالی که واقعاً دوست داشتنیه؛ البته این حرف رو یه جوون 22 ساله که خودش هم ساکن شماله داره به شما میگه. من تو وبسایتم در اولین گام به دنبال کسایی هستم که مدیریت هر کدوم از بخشها رو به عهده بگیرن؛ کار مدیر اینه که تو بخش تحت مدیریت خودش، رو مطالب ارسالی دیگر دوستان نظارت داشته باشه و اگه احتیاج به ویرایش داشته باشن و یا به دلایلی احتیاج به حذف داشته باشن این کار رو بکنه و یا ممکنه که مطلب در بخش مناسبش ارسال نشده باشه که مدیر میتونه اونو به بخش مناسبش منتقل کنه، مدیر باید در حد ممکن به پستهایی که بی جواب موندن جواب بده و از این قبیل کارها. اما مهمترین نکته ای که مدیر باید در نظر داشته باشه اینه که زبان سایت گلکیه و باید کاربرا رو به اون سمت سوق بده که به گلکی مطلب بنویسن ، این به عنوان یه اصل ضروریه. البته شاید انجام همه این کارها سخت و پر دردسر به نظر بیاد. اما اگر بتونید حتی در هفته فقط یک بار به سایت سر بزنید و بخش خودتون رو مدیریت کنید کافیه. من به شما به دلیل اینکه گلکی بلدین احتیاج دارم. البته زبان شما گلکی با لهجه طبریه که مثلاً با زبان گلکی من که با لهجه بیه پیشیه تفاوتهایی داره اما این اصلاً مهم نیست و تنوع، بحث رو جذاب تر میکنه و شما به همون لهجه شیرینی که تسلط دارید مطلب بفرستید. در نهایت اگه که با درخواست من موافقت میکنید به سایت برید و ثبت نام کنید، انجام این کار فقط یک دقیقه طول میکشه بعد به من اطلاع بدید که شناسه کاربریتون چیه و کدوم بخش رو دوست دارید مدیریت کنید. ایمیل من mahanghani@yahoo.com البته همونجا هم میتونید بهم بگید.
اما دیگر دوستانی هم که این مطلب رو میخونن اگر که گلک هستن و به هر کدام از لهجه های زبان گلکی میتونن صحبت کنن میتونن به جمع ما بپیوندن و مطمئن باشید که دوستای خوبی برای همدیگه خواهیم بود.منتظر حظور شما در وبسایت www.gilak.tk هستیم.